۱۳۹۲ آذر ۳۰, شنبه

بازداشت مهدی ملکی و سکوت خبری رسانه‌های به اصطلاح حقوق بشری!


 http://dari.irib.ir/images/pic/hogogh.jpg

در شامگاه چهارشنبه ۲۷ آذرماه ماموران امنیتی به خانه مهدی ملکی هجوم برده وی را بازداشت کرده و به مکانی نامشخص منتقل کردند. مهدی ملکی از اعضای سازمان جوانان حزب پان ایرانیست است که به جرم میهن دوستی، آزادی خواهی و برابری خواهی بر اساس قوانین نوشته و نانوشته شریعت مجرم است و ناچار به پرداخت هزینه‌های بی‌شمار آن.
در طی ۳۵ سال تکیه نظام اسلامی بر اریکه قدرت در ایران این نخستین بار نبوده که ملی گرایان مورد ظلم و تبعیض قرار می‌گیرند و آخرین بار نیز نمی‌باشد که ملی گرایان زخم‌های حاصل از پروژه قتل‌های زنجیره‌ای را هنوز بر پیکر خویش به یادگار دارند.
بازداشت و انتقال جوانی بی‌گناه به مکانی نامعلوم و فشار برخانواده نگران وی هرچند شوک آور و نگران کننده است اما نگران کننده‌تر از آن سکوت مرگبار رسانه‌ها و نهادهای به اصطلاح حقوق بشریست.
از نظامی اسلامی که خط قرمزش را مکتب و امت اسلام تعریف می‌نمایند نمی‌توان انتظاری بیش از این داشت که عبور از این خط سرخ به هر دلیلی و توجیهی جرمی نابخشودنی است اما در این موارد پرسش‌هایی مطرح و چون همیشه بی‌پاسخ می‌مانند! اینکه رسانه‌ها و نهادهای به اصطلاح حقوق بشری را چه شده؟
پرچمداران، مبارزان و به اصطلاح فعالان حقوق بشری که مدعی پاسداری از حقوق برابر انسانی و منشور جهانی حقوق بشرند و اعتراض و اطلاع رسانی در برابر موارد نقض حقوق شهروندی را وظیفه خود می‌دانند چرا در مورد ستم‌ها و فشارهای بیشمار بر ملی گرایان سکوت می‌کنند؟ 
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjzsOWJBRVGuhpTZvzyLNmD9dNJ6LHl8SxoM1J6-Val6xFAkS_1t5yatCzZ_AQEVg1UhFFCfVUqw5VGQAHHk7K1z2Jn9fRXryDqhGJzW3vniaD6McGGX-X7wQ32JLfrfDC02JUrGEzYtsE/s1600/%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D9%84%DA%A9%DB%8C.jpg 

 آیا این نهاد‌ها که وظیفه و مسولیت خود را مبارزه با هرگونه تبعیض بیان می‌دارند در انجام وظیفه خویش منصف بوده و میان شهروندان تبعیض قایل نشده‌اند؟
چگونه است که این پرچمداران ناشایست، خبررسانی و حمایت از گروهک‌های تروریستی، قبیله و مذهب گرا را وظیفه انسانی خود می‌دانند اما در برابر ظلم‌ها و ستم‌های بی‌شمار بر دیگر شهروندان و به ویژه ملی گرایان مهر سکوت برلب می‌زنند؟
آیا منشور حقوق بشر براساس حقوق برابر و برابر‌تر تعریف گشته که دیگران از آن بی‌خبرند؟
گمان نمی‌رود که اینجنین باشد که پاسداری و احترام به منشور جهانی حقوق بشر وظیفه والای هر دولت و ملتی است. با احترام ویژه بر این اصل گویا مدعیان حقوق بشری ایران آنچنان درگیر وظیفه والای خویش گشته‌اند که حتی عرصه فعالیت را از هواداری تروریسم نیز فرا‌تر برده و حمایت از مجرمان اجتماعی و اقتصادی شامل قاتلان، متجاوزان، قاچاقچیان و سارقان مسلح را نیز بخشی از وظایف انسانی خود می‌دانند و با برچسب «فعال مدنی» هر قانون شکنی و جنایتی را که در تمامی جهان جرم است، توجیه می‌نمایند.
به اشتراک گذارید:

. Balatarin . Azadegi . Donbaleh . Risheha . Sabzlink . Cloob . Khabarnet . Digg . Delicious . Friendfeed . Addthis to other . Cloob . Oyax . Stumbleupon . Twitter . Facebook . Email To: . Reddit . Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست: