۱۳۹۱ اسفند ۸, سه‌شنبه

پانترکهای حکومتی ! + عکس



وقتی که خبرگزاری خبرآنلاین بنر معروف ِ آذربایجان ایران نیست را به نمایش می گذارد دیگر چه میتوان گفت به جز اینکه دست ِ این وطن فروشان با حکومت در یک کاسه می باشد؟!

این خبرگزاری عکس را برداشت ولی افسوس که آب رفته به جوی باز نخواهد گشت...

به اشتراک گذارید:

. Balatarin . Azadegi . Donbaleh . Risheha . Sabzlink . Cloob . Khabarnet . Digg . Delicious . Friendfeed . Addthis to other . Cloob . Oyax . Stumbleupon . Twitter . Facebook . Email To: . Reddit . Subscribe to Feed

۴ نظر:

ناشناس گفت...

من خودم رااز آذرآبادگانی های اصیل ایرانی می دانم که در طول قرنهای گذشته از شر پدران این اشرار زبان نافهم مجبور شدند یا ترجیح دادند به زبان آنها تکلم کنند تا در نبود یک حکومت قدرتمند ایرانی از حریم خانواده شان حفاظت کنند. این ها تخم همان اقوام وحشی بی فرهنگشان هستند که در طول قرنها، تونستند خودشون رو به اکثریت آذربایجانی های فهیم و وطن پرست ماتحمیل کنندو حالا با نفوذ در حکومت اسلامی ضد ایرانی با تظاهر به اعتقاد به اسلام قصد تخریب ایران را دارند. آنها به اعماق حکومت ضد ایرانی آخوندها نفوذ کرده اند. شاهد مدعا ...؟ فقط تصور کنید این حکومت با کردها، لرها، بلوچهاو دیگر اقوام کمتر تاثیر گرفته از این اشرار چه می کرد اگر آنها یک صدم آنچه اینها می کنند رو انجام می دادند؟ باید برای سرکوب بی رحمانه و خونباراین اشرار بعد از حکومت ضد ملی آخوند هاآماده بشویم. با قاطعیت و اطمینان می گویم، خانم ها و آقایان جنبش سبز لطفن ساده نباشید. این ها در شرایطی که شما با شعار سکوت به دنبال دمکراسی برای همه بودید در سرکوب شما نقش عمده داشتند. بعد هم اگر موفق به تضعیف حکومت شوید خیلی زود خودشان را در جهت تجزیه سازمان خواهند داد. فعلن باید اینها را سرکوب کرد .... اول باید ایران را حفظ کرد ... بعد در شرایط باثبات به امر دمکراسی پرداخت.

10

ناشناس گفت...

به هیچ عنوان نگران آذرآبادگان عزیز نباشید!
چرا؟
اگر با دقت و حوصله بخوانید متوجه می شوید!!
چند سال پیش رفته بودم ترکیه ، همون سالهای اوج ابراهیم تاتلیس بود ، تو تاکسی به راننده که یه نوار ترکی گذاشته بود گفتم ابراهیم تاتلیس نداری ، کلی ناراحت شد و عصبانی که تاتلیس نه نه ،
پرسیدم چرا ؟
گفت ابراهیم تاتلیس کرد است ما ترک!!!!!!
اگر دقت کنید نکته ای باریکتر از مو در این چند جمله نهان است که برایتان با خوشحالی و افتخار می گویم.
تفاوت ایران و ایرانی با سایر کشورها در این نکته و جمله است:
ایران و ایرانی تمام قومهای خود را از خود می داند و عاشقانه دوست دارد کرد و ترک و بلوچ و عربهای خوزستان و آبادان را از ته دل دوست دارد و آنها را از خود می داند. موسیقی ترکی و کردی و بندری را چطور و چگونه گوش می کنید؟ آیا احساس نمی کنید که هرگاه به آنها گوش می کنید انگار زخمه های هزاران ساله موسیقی باربد و رامتین و بامشاد را با تک تک سلولهای وجودتان حس می کنید و شادی نهانی در درون شما موج می زند.
مثالش عشق ایرانیان به هموطنان خود را در زلزله آذرآبادگان سال 90 می توان دید که با چه شور و هیجان و عشقی به کمک آنها رفتند و از هیچ کمکی دریغ نکردند.
یک روز یه دوست کرد از کردستان عراق داشتم اومده بود پیشم گفتم چرا به جای تهران نرفتی بغداد کاراتو انجام بدی گفت: ما ایران رو بیشتر دوست داریم تا عراق!!!
دقت کنید به اطرافتون می بینید که چطور زن و شوهرهای زیادی رو پیدا می کنید که ترک و کرد و فارس وعرب هستن و همشون هم عاشقانه ایران رو دوست دارند.
و اما کلام آخر:
اگر ترک یا کرد یا عرب یا بلوچی رو پیدا کردید که حاضر بود زبان فردوسی و حافظ و مولوی و سعدی و هزاران هزار شاعر و نویسنده پرافتخار این سرزمین رو دوست نداشته باشه به انسان بودن او شک کنید نه ایرانی بودن او!!!
ما ایرانیها همه اقوام رو دوست داریم و با عشق درکنارشون زندگی می کنیم وقتی میریم تبریز ، و سنندج و کردستان و خوزستان و ... عشق به ایران و ایرانی در سراسر وجودمان لبریز می گردد.
هیچ نگران نباشید!
برعکس همگان من فکر می کنم در آینده ای بسیار نزدیک قسمتهای جدا شده آذرآبادگان و کردستان و افغانستان با رای مردم آن سرزمینهای جدا شد از ایران دوباره به مام میهن باز خواهند گشت و ایرانی بزرگ دوباره شکل خواهد گرفت و از تاجیکستان و افغانستان و عراق دوباره به ایرانی بودن خود افتخار خواهند کرد. ویا شاید با برداشتن مرزها رفت و آمد بدون ویزا و برچیدن محدودیتها بتوان به همدلی بیشتر میان مردمان این سرزمین افسانه ای و تاریخی و کهن کمک کرد.
هیچ ایرانی نمی تواند خود را از این ریشه های قوی و هزاران ساله جدا کند.
هیچ نگران نباشید!

ناشناس گفت...

خبر انلاین یک خبرگزاری بی طرف و مردمی نیست اما بزرگ کردن یک اشتباه تان نیز انسان را یاد مچ گیری های جوانان از یک دیگر می اندازد.
نمی دانم چگونه شما از نشان دادن احتمال سهوی بنر به این نتیجه گیری رسیده اید که دست این دو گروه در یک کاسه است؟ برای چنین نیجه گیری احتیاج به مدارک موثق تری هست. قرار نیست با هر که را غیر مردمی می دانیم با استدلالات بی پایه محکوم کنیم. روش شما مرا به یاد بعضی از تحلیل گران هوادار جمهوری اسلامی میاندازد که با شنیدن یک شعار و یا یک رفتار غلط تظاهر کنندگان مخالف انرا به حساب همه معترضین می گذارد.
اشتباه نکنید قبول دارم که سیاست های جمهوری اسلامی میتواند باعث تجریه جامعه ما شود اما این بنر دلیل بر ان نمی شود.

ناشناس گفت...

من که سن پدر شما هستم افتخار میکنم که یک آذری هستم و میهنم ایران است.
و متاسفم برای یک گروه نادان دنباله رو. کاری که این پانترکها برای علی اف در آذربایجان انجام میدن شباهت زیادی داره به کاری که مردم در سال ۵۷ در دنباله روی از خمینی کردن.

دوست گرامی، این روزها همه تقریبا فهمیدن که جریان پانترکی از سمت دولت و سازمان اطلاعات ایران ساپورت میشود.
همه میدانند که ساختار اطلاعات ایران را اکثرا آذری زبانها تشکیل میدهند.

متاسفانه این عده ی خودفروخته که به شدت از سمت حکومت آذربایجان حمایت مالی و فکری میشوند تونستن جوانان آذری رو شستشوی مغزی بدهند با وعده ی آزادی و یک سری مزخرفات دیگه.

خدا هم این جوونها رو از خواب غفلت بیدار کنه هم ایران رو از دست شیاطین تجزیه طلب و هم آخوند نجات بده.

موفق و موید باشید